louiseulander

Alla inlägg under april 2010

Av Louise Ulander - 29 april 2010 22:36

förlåt för sålig uppdatering dom senaste dagarna, men jag har inte haft tid.

i tisdags: var jag först på skolan, sen på kvällen for jag och mamma till cubus och köpte lite kläder, dom hade ju 30% på alla kläder!


i onsdags: minns jag inte vad jag gjorde men jag tror jag var på grottan(a)


idag: har jag varit på skolan, hade matteprov det känns faktiskt som det gick ganska bra! sen efter skolan for jag hem, bytte om till fotbollskläder, for på träning, for hem, duscha, åt middag, for till grottan, kom hem från grottan, hjälpte mamma med att göra en negerbollssmet, borstade tänderna och gick upp hit!


nä nu ska jag snart sova ska bara läsa lite bloggar godnatt/Louise

Av Louise Ulander - 25 april 2010 22:32

Nu ska jag gå och sova. GODNATT/Louise

Av Louise Ulander - 25 april 2010 21:35

matchen gick väll inte så jättebra i resultatet, men vi spelade faktiskt bättre, vi förlorade med 4-0 mot bureå, men vi krossar dom när vi ska möta dom i serien :D


sen när jag hade duschat och så for jag och fiffi (elin) till konsum och köpte chips och ostKROKAR sen satt vi oss i bussen och tjocka (y)

jag skriver mer imorgon/Louise

Av Louise Ulander - 25 april 2010 15:39

Har du:

Någon som förstår dig? Ja, en hel del

Någon som du saknar? Ja

Någon som du hatar? Finns säkert någon

Vem kramade dig senast? Mamma tror jag

Vem pussade dig senast? Meya tror jag (min hund)

Vem ringde dig senast? Minns inte

Vem ringde du senast? Minns inte

Vem var hemma hos dig senast? Molly och Johanna

Vem var du hemma hos senast? Celina

Har du några kärleksproblem? Nej

Har du pratat med någon idag? Ja

Har du gråtit idag? Nej

Har du skrattat idag? Jag tror inte det:)


Jag:

Är singel? Ja

Svär ofta?: Ibland

Sjunger i duschen?: Ibland faktiskt(A)

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej

Skrattar åt dina egna skämt? Ibland:]

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? Nej


Har du:

piercingar? Nej, eller räknas öronen?

Syskon? En storebror

Jobb? Nej

För många vänner? Kan man ha för många vänner?

Rymt hemifrån? Nej, eller inte långt iaf(a)

Färgat håret? Nej

Bra självförtroende? Typ inte

Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja men inte som kärlek

Varit kär? Nej

Gjort något olagligt?: inget allvarligt iaf

Somnat i skolan? Jag tror de:]

Brutit ett ben? Nej

Tappat bort mig i min hemstad? Hahah tror de(a)

Sett en fallande stjärna och önskat? Säkert

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Tror de...

Smugit ut utan lov? Tror inte det, faktiskt

En hemlighet som ingen annan vet? Ja

Sovit en hel dag? Tror inte de

Somnat gråtande? Ja

Blivit generad inför folk? Ja

Varit kär i någon utan att säga det till personen? Nej

Ätit musslor? Nej

Varit på en festival? Jaaa, skelleftefestivalen(y)

Haft ett förhållande i under en månad? Nej?

Färgat ditt hår svart? Nej

Vad:

Längtar du till mest just nu? Att gokartsässongen ska dra igång

Ska du göra i helgen? Ikväll blir det fotbollsträningsmatch och sen vet jag inte

Har du för kläder på dig? Fotbollskläder

Gjorde du igår? Ingenting 


Ska du göra i sommar? Köra gokart framförallt! sen blire väll fotboll och andra saker:)!

Åt du senast? Frukost

Har du för mobil? Sciphone (19+++, IPhonekopia)

Vad köpte du senast? nagellack

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? hmm.. blivit rädd, ringt polisen skrikit, alternativen är många.

Vem/vilka:

Slog du senast? minns inte 
Fick du sms från senast? Jag minns inte har raderat typ alla

Skulle du kunna göra allt för? Min familj och mina vänner

Kan du lita på mest? Familjen och mina närmaste vänner

Vet mest om dig? Jag vet inte, mamma typ(a)

Sov du tillsammans med senast? Min säng?

Allmänt:

Har du pussat en groda? Inte vad jag minns


Kan du hjula? Nej

Biter du på naglarna? Nej

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag vet inte men typ, shoppa, spara, ge bort några tusen till närmaste vänner, ge några  tusen till fattiga barn med mera

Skulle du kunna hoppa fallskärm? NEJ

Har du sjungit inför publik? Ja, men det lät INTE bra...

Är du hungrig? Ja, men ska äta nu :D

Är du blyg? Ibland det beror på vad det handlar om och vem det är(a)

Av Louise Ulander - 25 april 2010 14:37

jag tycker ni borde trycka på den här länken http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=louiseulander  om ni vill ha fler besökare till eran blogg! det ända ni behöver göra är att klicka på länken, bli medlem och så får ni fler besökare till eran blogg!

Av Louise Ulander - 25 april 2010 14:01

jag vet inte vad jag kan skriva, hmm... jag har ju fotbollsmatch ikväll som jag redan har skrivit, men jag skriver ikväll hur det gick :D

Av Louise Ulander - 24 april 2010 14:39

idag har jag inte gjort nånting. klev upp, åt frukost såg på tv, barr upp kläder och tog ner smutsiga kläder och datorn. ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanska vara med någon kompis. 


imorgon har jag fotbollsmatch mot bureå :D


vet inte vad jag kan skriva mer men ni får ha det bra /Louise

Av Louise Ulander - 24 april 2010 14:08

Kommentar av celina: vad var det om hände?

Svar: vi hade ju innebandy på gympan och då skulle vi ju träna till valborgs, och då hade ingen i mitt lag skor och då fick typ maria damp och sa "ni kan ju inte spela utan skor"  och då fick vi typ inte spela längre och sen började killarna vara emot oss också osv.. orkar inte skriva allt.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards