louiseulander

Alla inlägg under oktober 2012

-

Av Louise Ulander - 29 oktober 2012 23:20

 

Av Louise Ulander - 28 oktober 2012 01:30

Halloj! Åh när ska jag få tillbaka bloggsuget igen? orkar nästan inte ens uppdatera varje dag.. Men ska göra allt jag kan för att ändra på det! Iallafall imorgon ska jag vara i kyrkan klockan tio för vi ska ha konfaupptakt, och när jag kommer hem ska jag nog städa färdigt på mitt rum, men det kommer sluta med att jag tar en powernap i soffan och när jag vaknar igen kommer jag trycka naturgodis och glass, smalt liv :)) Nu ska jag förbränna lite kalorier genom att sova, vi hörs!

Av Louise Ulander - 24 oktober 2012 22:59

Hallå! Ni får inte räkna med jätteaktiv bloggning än eftersom jag har långa skoldagar och jag har tankar som snurrar, men jag ska skriva minst ett inlägg per dygn till att börja med. Men jag kommer skriva så ofta jag har tid, det lovar jag!
Idag på skolan gick vi först runt på skolan och kollade var nödutgångar och sånt finns om det skulle börja brinna och efter det såg vi en film där det var någon som stod och pratade om vart hunden kom ifrån osv. Blev inte speciellt intressant när det var världens sämsta talare också, hade nästan gjort det bättre själv.. När filmen var slut och vi hade ätit lunch så for vi hem till våran lärare och gick ut med hundar, mysigt! Nu är klockan mycket så jag måste sova, men vi höra imorgon, godnatt!

Av Louise Ulander - 23 oktober 2012 22:03

Idag hade jag en heldagsutbildning för elevskyddsombudsrollen jag har. Det var så sjukt jobbigt, hjärnan blev en gegga och var nära till gråt och ångest. Men jag kämpade mig igenom det. När utbildningen var färdig gick jag på mattelektion och det var den jobbigaste mattelektion jag någonsin har haft, men med ett samarbete med en kompis (hon räknade ut talen på miniräknaren och jag skrev svaret) så gick det ganska bra iallafall, (förutom att vi inte kom på att 0.9 var nio tiondelar och var tvugna att räkna ut det på miniräknaren, men det är inte hit) Sen när jag skulle gå ut från klassrummet så såg jag två jätteläskiga armar som sträckte sig mot mig, dom kom underifrån en av bänkarna, jag höll på dö! Fick världens panik men försökte lugna mig ganska fort och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle göra. Fyfan säger jag bara! Hoppas det berodde på att min hjärna var död och att det inte händer igen! Hoppas ni har haft en bättre och roligare dag än mig, vi hörs imorgon, Godnatt!

Av Louise Ulander - 23 oktober 2012 08:09

Hoppas ni har haft det bättre än mig under bloggpausen. Jag har haft ångest och tankar som har snurrat, men jag ska försöka komma igång med bloggningen igen. Ni får ha det bra så hörs vi senare, puss!
Ska byta buss nu, hinner inte lägga in någon bild..

Av Louise Ulander - 14 oktober 2012 19:45

                             

Av Louise Ulander - 14 oktober 2012 18:51

 

Källa på svenska hittar ni HÄR och på finsksa hittar ni HÄR

Av Louise Ulander - 14 oktober 2012 18:19

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards