louiseulander

Alla inlägg under maj 2010

Av Louise Ulander - 24 maj 2010 22:03

förlåt för att jag inte har skrivit, men det är för att jag inte har haft tid osv.

men igår var jag ute, sen for jag upp på solbacken, sen förbi farmor men hon var inte hemma so vi for hem, men först for vi via agilitytävlingen i bergsbyn och tittade lite=) sen bjöd vi farmor på mat också:) vi firade hon igår istället för på onsdag (hon fyller år då) för vi kan typ inte fira hon då. sen  såg man ju hockey också. man fick se sverige vinna vronset och tjeckien vinna guld.


idag har jag varit på skolan, inget speciellt hände. 

jag missade träningen idag för att jag missade tiden :( men då for jag och firade min lillkusin istället :D han börjar inte vara så liten längre, han fyllde ju sju! :O lilla emil vad har hänt? du var ju nyss ofödd..


jag vet inte vad jag kan skriva mer men jag ska nog sova snart, ska försöka skriva mer imorgon=) godnatt/Louise

Av Louise Ulander - 22 maj 2010 19:20

Ta fram din mobil & va ärlig!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2? Alicia - nej

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 3? Angelica - kompis

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 4? Anton - på skolan på måndag 

ÄR NUMMER 5 SÖT?  bageriet - hmmm..?

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 6? celina - jag minns inte:]

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 7? daniel lindholm - på någon gokartbana för några år sedan

HAR DU TRÄFFAT NR 8 DEN SENASTE MÅNADEN? dobber maja - jag tror inte de

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 9 NÄSTA GÅNG? elin a - på måndag på skolan

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER  10? elin l - ja:)
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 11? elvira - inte vad jag minns

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 12? emma j - nej

VAD PRATAR DU & NUMMER 13 OFTAST OM? emma l - vi pratar inte så jätte ofta men det är väll olika=)

KÄNNER DU NUMMER 14? emma n - jajjemen

SKULLE DU KUNNA GE EN KRAM TILL NR 15? eva (min faster) - ja:)

VAD HAR DU OCH NUMMER 16 FÖR EN RELATION? farfar - släktingar, memn nu är han död:(

SKA DU SES MED NUMMER 17 UNDER SOMMARLOVET? farmor - antagligen:]?

SKULLE DU KUNNA TILLBRINGA EN HELG MED NUMMER 18? hem - eehh..?

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 19? emma norlin - på måndag i think?

HUR BRA KOMPIS ÄR DU MED NUMMER 20? isabelle - inte så jätte

VILKEN RELATION HAR DU MED NUMMER 21? jennie - kompisar

TÄNKER DU OFTA På NUMMER 22? johanna - njaa, träffar hon ju nästan varje dag=)

SKULLE DU KUNNA SOVA ÖVER HOS NUMMER 23? josefin - de tror jag:)

SENAST DU VAR MED NUMMER 24? Karin emilsson - min kompis mamma så jag har som aldrig VARIT med hon.

SENAST DU SÅG NUMMER 26? Krille - på skolan i fredags typ:]?

VILL DU VARA MED NUMMER 27? linn - JA!

ÄR NUMMER 28 SNYGG?  ludde (min kusin) - hahah det kan jag nog inte påstå..;]

SER DU UPP TILL NUMMER 29? maja - hur menar du;)?

HAR DU TÄLTAT MED NUMMER 30? mamma - nej det tror jag inte

Av Louise Ulander - 22 maj 2010 17:31

jag vet att jag inte har bloggat men när jag tänkte göra det så glömde jag bort det osvosv. men iaf i torsdags hade jag sovmorgon, hände inget speciellt på skolan som jag minns iaf. på kvällen minns jag inte vad jag gjorde.


igår hade jag skola, hände inte något speciellt då tror jag? men på kvällen hade jag fotbollsmatch mot myckle/medle vi förlorade med jag minns int vad, men vi spelade bra stundvis , vi lät bollarna komma för bi oss för lätt osv. efter typ 30 sekunder blev två spelare i vårat lag skadade molly ramlade och fick ont i svanskotan och irma (målis) fick en spark på smalbenet men fortsatt att spela! själv fick jag jätte svårt att andas under andra halvlek (typ astma, men jag tror inte jag har det) så jag fick låna nåns astmamedicin, men det hjälpte typ inte. och förresten, jag var faktiskt nära på att göra ett mål också;D


idag ringde jag till elin a och frågade om jag kunde vara med hon, hon sa ja, men jag kan ringa upp efter jag har ätit frukost, jag ba visst, men tror ni hon gjorde de? ne.. men då frågade jag sanna istället och hon kunde jag vara med! vi satt först vid datorn en liten stund (vi var hos mig), sen gick vi ner sen bestämde vi oss för att cykla till bergsbyn och äta glass. jag köpte en liten strut men blev typ less innan jag hade kommit ner till kexet, men jag tvingade mig hela. sen efter bergsbyn for vi hem till mig och satt oss vid tvn och åt en lakritspipa, sen gick vi upp till datorn, sen skulle hon hem och äta. /Louise

Av Louise Ulander - 19 maj 2010 22:27

nu har jag varit dålig på att blolgga, men igår gick jag skola till halv fyra, sen när jag kom hem från skolan sov jag till typ sju(?) och sen på kvällen såg jag hockey sverige-schweiz. 

idag gick jag skola till två, for hem gick ut och njöt av solen, sen efter middagen for jag upp och körde gokart, det gick inte så jättebra men det gick iallafall bättre än förra gången!


blev ett snabbt inlägg för att jag ska gå och sova nu så jag säger väll godnatt då /Louise

Av Louise Ulander - 17 maj 2010 21:00

det blev inte att vi grillade ikväll, men jag var med paula idag på dan och då mötte vi jennie och celina så vi var med dom också. 

vi gick upp på ett plåttak vid paula och när vi skulle hoppa ner så var jag ju sådär ganska feg så jag satte mig ner för att hoppa ner men då gick mina byxor sönder så jag fick en stor skreva på baken och när jag skulle sätta mig ner så blev den ännu större:(

sen gick vi till lekparken och gjorde inget speciellt, och sen gick vi in till paula en stund=)


sen klockan sex hade jag träning det gick inte alls bra.. ingenting gick:(

jag skriver mer imorgon/Louise

Av Louise Ulander - 17 maj 2010 09:30

idag ska jag vara med paula och kanske några fler, vi ska typ grilla nånstans? det blir nog trevligt. jag vet inte vad jag kan skriva så jag skriver väll mer senare/Louise

Av Louise Ulander - 16 maj 2010 19:03

År 2009...
Vilken klass gick du i - 6an 
Vad hade du för hårfärg - brunt
Hur lång var du - typ 160-165 cm
vem var du kär i - ingen

Hade du nån Pojk/flickvän - nej
Vad brukade du göra på fritiden - kompisar, fotboll och gokart
Vilka umgicks du med - olika
Var allt Bättre då - nej 
Skulle du vilja gå tbx dit - jag vet inte
Har du förändrats - säkert

Nu:
Vilken klass går du i -
 7an 
Vad har du för hårfärg - brunt
Hur lång är du? - 168-170 cm
Vem är du kär i - ingen
Har du nån Pojk/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden - kompisar, gokart, fotboll och grottan
Vilka umgås du med - olika

Har du:
sovit brevid någon med samma kön - ja
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - nja
Ljugit för en bra vän - vet inte, men tror det:(
Svikit någon - jag vet inte

Vem:
Skrev du senast till på msn -
paula
Kramade du senast - vet inte
sov du hos senast - nina tror jag
Vill du vara just nu - mig själv?
Ringde dig senast - hmm.. minns inte

Vad:
Drack du senast -
 cola
Köpte du senast - en tröja
Gjorde du igår - körde gokart på kvällen :D
ska du göra imorn - kanske grilla med paula och några fler :D
Vill du göra just nu-  köra gokart :D
Åt du senast - Middag
Är närmast dig som är rosa - en penna

Kärlek :
Du är kär just nu - 
nej
Du har sårat nån så den började gråta - nej
Nån har sårat dig så du börjat gråta - nej

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - 
ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - vet inte:]
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - jag vet inte
Jag har en hemlighet som ingen vet om - ja:)
Jag har fuskat i ett spel -  säkert nån gång:]
jag har struntat i ett prov - typ

Dåliga Tider: 
Jag har skadat mig sjäv - 
eh, nja
Jag har druckit alkohol - smakat, men det har väll alla?
Jag har tagit medecier mot drepression - nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - nej
Jag har vaknat gråtande - typ
Jag har somnat gråtande - ja


DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
ja, de sug 
Jag har sett någon dö - nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nja

Av Louise Ulander - 16 maj 2010 18:58

matchen idag gick väll sådär, vi spelade bra men förlorade med 6-0 mot sunnanå 96. efter matchen duschade jag sen for vi på sibylla och åt. sen har jag inte gjort så mycket.

imorgon ska jag kanske vara med paula och kanske några fler och grilla :D


/Louise

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards