louiseulander

Alla inlägg under november 2011

Av Louise Ulander - 30 november 2011 23:01

Nu är jag hemma från träningen! eller jag har varit det i ungefären och en halv timme. Har inte gjort så mycket efteråt, duschat och snabbfixa ögonbrynen som blev kaos, men det är en annan historia.


Tror inte jag har skrivit om dagen heller, men det är egentligen nte så mycket att skriva om eftersom det inte har hänt så mycket, vanlig skoldag > cyklat hem i regn > suttit vid datorn och TVn > ätit > träning eller jo en sak till har hänt, men det vill jag inte skriva ut i bloggen.. men nu ska jag kollar runt litegrann på bloggar och facebook osv innan jag ska sova, men vi hörs imorgon, puss

Av Louise Ulander - 30 november 2011 19:29

Måste skynda mig till träning nu, skriver ikväll!

-

Av Louise Ulander - 30 november 2011 17:38

 

Av Louise Ulander - 29 november 2011 19:36

 

Av Louise Ulander - 29 november 2011 18:43

Oj vad dålig jag har varit på att blogga, men det finns ingenting att blogga om.. Men iallafall i lördags for jag och mamma till Burträsk och kollade på Naturbruksgymnasiet med inriktning hund, tror det blir första handsvalet! Det lät väldigt kul och jag har alltid velat jobba med djur så, hoppas bara man får upp betygen så man har någon chans att komma in! 


Sen i söndags gjorde jag inte så mycket, hade träning som gick skit, och sen gjorde jag lite svenska.


Igår var det temadag på skolan, det måste ha varit det värsta jag har varit med om. Hade två kompisar i min grupp men båda var sjuka så man fick vara ensam hela dagen och stationerna sööög! Sen på kvällen hade jag fotbollstränig, men jag sträkte mig på uppvärmningen så jag kunde inte träna heller..


Idag har jag varit på skolan, hände väll inte så mycket där, stress och volleyboll för dom som ville veta, sen när jag kom hem började jag plugga till spanskaprovet som är imorgon. Det är skitsvååårt! men nu måste jag fortsätta plugga, men ska försöka börja blogga oftare, men ni måste peppa mig!



 

mobilbild på en fruktsallad jag gjorde för någon dag sen!

Av Louise Ulander - 29 november 2011 18:06

TIO HAR DU NÅGONSIN:

Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - haha, det har jag säkert!
Har du nånsin velat ta livet av dig? - Ja
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ångrade förut, men man kan inte göra om situationen så
Har du nånsin hoppat bungy jump? - Nej
Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja
Har du nånsin ätit en hel tårta själv? - Haha tror  inte det!
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Faktiskt..
Har du nånsin gått på bio ensam? - Haha, nej så pinsamt!
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? -  
Har du nånsin tyckt att världen suger? - Den gör ju det!
Har du nånsin varit medvetslös? - Inte vad jag vet
Har du nånsin hånglat med fler än 50 pers? - Nej
Har du nånsin hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej
Har du nånson gjort något riktigt dumt? - Yes
Har du nånsin åkt ambulans? - Nej, 
Har du nånsin gjort nåt olagligt? -  Ja
Har du nånsin blivit polisanmäld? - Nej
Har du nånsin slagit ner någon? - Näe, men varit nära
Har du nånsin skämts över dina föräldrar? - Sometimes!
Har du nånsin skämts över dig själv? - Varje dag..
Har du nånsin sagt jag älskar dig och menat det? - Ja
Har du nånsin varit kär? - Faktiskt inte..

.

Av Louise Ulander - 24 november 2011 16:40

 
Av Louise Ulander - 23 november 2011 19:30

Hallå!

Okej, nu ska jag berätta om dagen.

Det började men att jag ramlade med cykeln på vägen till skolan, kläderna blev lite (läs:väldigt) smutsiga och halverst förstörda.. Sen när jag skulle låsa cykeln så hade låset fastnat i cykelkorgen, sen gick slöjden väldig piss och SO-förhöret gick inte superbra, sen haltade jag typ hela dagen efter "cykelolyckan".. tror jag har fått med allt nu. Eller en sak har jag glömt, blev ingen lunch heller för jag hittade ett hårstrå i skolans smörpaket, och nu tycker ni säkert att jag är konstig som bryr mig om det men jag har världens fobi för hår! Konstigt men sant!


Sen efter skolan har jag inte gjort så mycket, hjälpte mamma med maten, inte så intressant men det händer inte så mycket i mitt intressanta liv!


Nu ska jag sluta skriva och snart fara på fotbollsträningen, vi hörs!


Mammas dator så ingen bild

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards