louiseulander

Alla inlägg under mars 2012

Av Louise Ulander - 31 mars 2012 22:22

Hej på er! Bloggningen var väldigt låg ikväll också, men ska försöka komma igång med den igen snart! Har inte gjort så mycket efter middagen, mådde väldigt dåligt så orkade inte blogga, hade bara blivit tråkiga och deppiga inlägg och så, hoppas ni förstår!Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, börjar bli ganska trött när jag inte sov så bra inatt. Ska försöka hinna göra ett till inlägg ikväll, annars hörs vi imorgon, puss!

Av Louise Ulander - 31 mars 2012 19:00

Hej på er! Bloggningen har varit väldigt låg idag, men jag har gjort läxa och så, så jag har inte hunnit blogga. Men det ska bli bättre ikväll, lovar! Har förresten sökt sommarjobb idag också, skönt att inte ha lämnat det till sista dagen.

Nu ska jag slå av datorn och se om jag har något bättre för mig, skriver ikväll, puss!


 

Av Louise Ulander - 31 mars 2012 18:12

   

Är med och tävlar om en foundation hos lackat.blogg.se. Är gärna med ni också, inlägget hittar ni här!

Av Louise Ulander - 31 mars 2012 12:17

Hej alla glada! Det är lördag idag, hur skönt är inte det?! Har inga planer för dagen, ska nog bara vara hemma och ta det lugnt, kanske se lite pokémon eller göra läxa, vi får se. Vad ska ni göra idag snyggingar?


 

Av Louise Ulander - 31 mars 2012 00:25

Förlåt för den superdåliga uppdateringen och tråkiga inlägg, men jag har faktiskt inte rört en dator idag. Har inte så mycket att skriva förutom att jag ska sova nu, men skriver mer imorgon och då lovar jag "riktiga" inlägg med bilder och så, låter bra va?! Hörs imorgon då, godnatt!

Av Louise Ulander - 30 mars 2012 22:12

Sitter just nu på bussen på väg hem från hockeyn. Hinner inte skriva om den nu eftersom jag snart ska kliva av, men dom vann med 5-1 iallafall, och hade hur bra tryck som helst hela matchen, så dom vann rättvist.Hinner inte skriva mer nu, men skriver ikväll, puss!

Av Louise Ulander - 30 mars 2012 18:07

Hej snyggingar! Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bra, sitter på bussen på väg till hockeyn.Förlåt förresten för den superdåliga uppdateringen idag, men mitt internet funkar inte på skolan längre.. Och när jag kom hem gjorde jag mig klar för hockeyn i stort sätt. Nu ska jag kolla facebook och så, men skriver mer ikväll puss!Mobilblogg eftersom jag är på bussen, så kan inte lägga in bild.

Av Louise Ulander - 29 mars 2012 16:22

Har inte hunnit skriva hur hockeyn gick igår va? nog för jag tror det flesta redan vet, men Skellefteå vann efter drygt halva sjätte perioden. Blev hur glad som helst när jag såg det! var bara synd att det blev så sent, hehe, gick som och la mig halv tolv och skulle upp halv sju, men det var helt klart värt det!

Skulle kunna skriva om typ hela matchen och alla höjdpunkter, men tror jag avrundar här. Dom som är väldigt intresserade vet nog redan, hehe. Men skriver mer om en stund, puss!


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards