louiseulander

Alla inlägg under maj 2010

Av Louise Ulander - 16 maj 2010 09:42

förlåt för att jag inte har skrivit men jag har inte tänkt på bloggen någonting alls.. men iaf det har inte hänt så mycket men igår var jag uppe och körde gokart för första gången i år! :D det gick faktiskt väldigt bra för att vara första gången jag körde yamaha:)

idag har jag fotbollsmatch mot sunnanå så jag skriver mer efter matchen:)


/Louise

Av Louise Ulander - 9 maj 2010 17:16

förlåt att jag inte skrev igår men jag glömde bort de. men iaf igår for jag och sanna och bowlade inne i stan, det gick inte bra för mig, jag fick typ 160-170 poäng på fyra serier:O sen när vi hade bowlat färdigt så for vi hem till mig och gjorde typ ingenting:O


sen idag har jag inte gjort någonting, jag har typ bara suttit i soffan och sett  på tv. eller jag har rengjort marsvinsburen också! sen ikväll har vi match mot morön 97 jag är pepp, NU KROSSAR VI DOM TJEJER!


jag vet inte vad jag kan skriva mer men jag ska försöka skriva mer ikväll efter matchen :D hadetbra/Louise

Av Louise Ulander - 7 maj 2010 17:30

idag på skolan hände det inget kul. men efter skolan följde sanna mig hem. vi såg först på tv och sen gick vi upp. och hon for hem typ 20 över 5.


ikväll ska jag till grottan, jag måste stå i kiosken, inte pepp..


nu ska jag vara social på msn så ni får ha det bra!/Louise

Av Louise Ulander - 6 maj 2010 22:23

träningen gick väll ganska bra, men det kunde gått bättre!

när jag kom hem från träningen åt jag middag, duscha såg på tv och gjorde spanskaläxa.


nä nu ska jag sova så jag säger väll godnatt/Louise

Av Louise Ulander - 6 maj 2010 15:58

förlåt för att jag inte skrev igår, men jag for på stan direkt efter skolan, jag mötte upp nina på stan sen gick vi där till typ kvart över sex. Jag köpte lite godis till mina marsvin och en randig tjocktröja på bikbok. sen när jag kom hem från stan åt jag köttbullar med mos, sen satt jag mig vid tvn en liten stund, sen så skulle dom starta en film (victor och pappa) minns inte vad det vara, men jag somnade typ i soffan(a) så jag gick och la mig klockan nio!


idag var det nån goingdag så man var indelade i grupper, sexor, sjuor, åttor och nior! man gick på lite olika stationer. och nu ska jag snart på träning!

ska försöka skriva ett till inlägg ikväll, om jag hinner för jag ska träna på spanskan och engelskaprovet till imorgon. 

Av Louise Ulander - 4 maj 2010 23:04

nu ska jag slå av datorn och lägga mig och sova! Godnatt!

Av Louise Ulander - 4 maj 2010 20:58

jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men våran hund har ju gått bort så jag har inte orkat.


men iaf, igår gjorde jag inget speciellt, hände inget kul på skolan

idag så har det inte heller hänt något speciellt.

men imorgon efter skolan så ska jag på stan med nina :D då tror jag att jag ska köpa ett par byxor från H&M :)

intresseklubben antecknar;)?

<3

Av Louise Ulander - 2 maj 2010 14:44

blev väckt av mamma kvart i tio idag, hon sa att meya mådde ännu sämre än igår (hon låg inne på djursjukhuset i piteå)  så vi skyndade oss att fara dit, när vi var där fick vi klappa om hon. sen när vi hade klappat om hon ett tag fick vi tyvärr ta det tråkiga beslutet att hon skulle somna in. det fanns ingenting mer som veterinären kunde göra och det fanns bara en pytteliten chans att hon skulle överleva men skulle nog aldrig bli helt frisk. hon mådde så dåligt så vi beslöt att hon skulle slippa lida mer.


Vila I Frid<3

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards