louiseulander

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Louise Ulander - 11 september 2011 20:30

somnade vid halv fem imorse, sen väkte mamma mig klockan tolv.. men det var kanske nog så bra för jag skulle med nina in till stan en sväng, men idag blev det inte så mycket shopping, bara en deo och lite pommes på frasses. inte så mycket att visa. Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, prata med Nina på msn och lite sånt.


Nu ikväll såg jag på Nicke och Molle 2 hade inte sätt den än, men ni ska få en filmrecension om den, promise!


 

Av Louise Ulander - 11 september 2011 16:53

   Torrshampoo H&M 29,50    Torrshampoo Kicks 80 :-   Trosor H&M 79,90   Trosor H&M 99:-

  sockar H&M 79,90:-


inte dom bästa bilderna men de får duga..


kommer skriva ett till inlägg senare, så vi hörs!

Av Louise Ulander - 11 september 2011 03:40

nu har jag kommit hem från sanna, har haft en riktigt kul kväll/natt, det måste göras om! 


hade skrivit ganska mycket, men tror ni inte det försvann?.. så jag fattar mig kort. 


kommer förmodligen visa bilder på shoppingen imorgon, sen ska jag försöka hinna klämma in ett inlägg under dagen, men ska vara med nina också så det kan bli tajt om tid, men jag lovar ett inlägg kommer det att bli! nu ska jag sova, klockan är fem över fyra och jag ska inte sova bort hela dagen imorgon..

men ha det bra så hörs vi imorgon!


orkar  inte leta upp någon bild så ni får en arkivbild.


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards