louiseulander

Alla inlägg under mars 2012

Av Louise Ulander - 20 mars 2012 15:49

Hej på er! har inte hunnit blogga idag, hade ingen ström i mobilen så laddade den på lektionen och sen har jag inte hunnit på rasterna. Nu sitter jag på skolan och pratar med Emma N, men ska snart cykla hem och göra mig klar, har konfaledarutbildning ikväll så bloggningen kommer inte vara på topp, men kommer skriva så fort jag har tid. Usch vad osammanhängande det här blev, men ni får leva med det! Ska cykla hem nu, hörs ikväll, puss!Kan inte lägga in bild, skriver från mobilen.

Av Louise Ulander - 20 mars 2012 01:55

Förlåt för att jag inte skrev, men räknade matte i stort sätt hela kvällen så kunde inte. Nu ligger jag i sängen alldeles klarvaken och spelar mobilspel, men har nästan slut ström i mobilen så måste springa ner och hämta laddaren.. Om jag inte skriver mer innan jag somnar så hörs vi imorgon, godnatt sötisar!

Av Louise Ulander - 19 mars 2012 18:10

Uppdayeringen blev inte som jag hade tänkt idag. När jag kom hem från skolan åt jag lunch och sen blev den en powernap till typ fyra, så nu kommer jag säkert inte kunna somna ikväll.

Nu ska vi äta men skriver mer ikväll, puss!


arkivbild.  

Av Louise Ulander - 19 mars 2012 10:23

De flesta av er är nog på skolan nu, men det är inte jag. Fick världens magknip igårkväll (är det ett eller två ord?!) och det var inte helt över imorse, men imorgon är jag nog fit for fight igen!

Idag ska jag nog ta mig en promenad till skolan och hämta matteboken, och kanske engelskan. Så dagen kommer nog bestå av pluggning och bloggning, låter bra va?!

Nu ska jag göra mig klar och hämta böckerna, skriver mer sen, puss!


 

Av Louise Ulander - 18 mars 2012 21:22

Bloggningen har varit på minus idag också, men jag har faktiskt inte hunnit. Såg formel 1en imorse, sen åt jag frukost och gjorde mig klar tills jag for på hockeyn vid två. När jag kom hem åt jag middag och såg på tv och spelade mobilspel, standard.Har egentligen två inlägg till att göra, men tror att jag gör dom imorgon istället, hinner inte nu. Men skriver mer imorgon, puss.

Av Louise Ulander - 18 mars 2012 05:30

Vaknade för ungefär 45 minuter sedan, så nu ligger jag och kollar facebook, ska försöka hålla mig vaken så jag kan se formel 1-racet som börjar om en och en halv timme, eller sändningen börjar om en timme så ska gå ner då. Skriver ner senare, puss!Detr en mobilblogg så kan inte lägga in bilder..

Av Louise Ulander - 17 mars 2012 23:23

Hoppas inte jag skrämde iväg er med videoinlägget, vet egentligen inte vad som hände, hade ingenting att prata om och jag så inte ens lite okej ut. Men det är lördag och jag har bara tagit det lugnt, som jag typ har sagt till er tre gånger nu..? Men hur som helst hoppas jag att jag inte skrämde iväg er från bloggen, och hoppas att ni vågar er tillbaka. Fast jag har full förståelse om ni har satt eran fot på min blogg för sista gången, en sån där läskig överraskning får inte bara dyka upp så där. Jag kommer alltid att älska er! Med vänlig hälsning // Louise Ulander

Av Louise Ulander - 17 mars 2012 19:26

Ja, jag vet att man såg min BH..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards