louiseulander

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Louise Ulander - 7 november 2010 22:29

Idag vaknade jag 9.17 faktiskt. och då startade jag datorn en liten stund och sen klev jag upp klockan tio för att jag hade fotbollsträning. Träningen gick väl inte så jättebra men det kan ju inte gå bra jämt;) okej, ingen träning har väll gått riktig bra än, men det kommer nog snart;) okej slutpratat om de. efter träningen for jag hem och såg MotoGP vann gjorde Jorge Lorenzo  2:a blev Casey Stoner  3:a Valentino Rossi. sen efter de gjorde jag inte så mycket, sen halv fem såg jag formel 1 där vann Sebastian Vettel  2:a blev Mark Webber och 3:a Fernando Alonso.


Efter middadgen for jag, mamma och pappa till Alhems Kyrkogård och tände ett ljus på farfars grav och så passade vi även på att tända ett ljus på Minnes Lunden (tror de hette så) för där har Gunnel sin aska.


Sen efter de gjorde jag inte så mycket, såg "vem kan slå Filip och Fredrik?" och sen gick jag upp.


Nu ska jag snart slå av datorn så Godnatt / Louise

Av Louise Ulander - 7 november 2010 00:33

Jag kom på att jag kanske ska till farfars grav imorgon, men vi går se hur de blir med de.

Av Louise Ulander - 7 november 2010 00:17

Idag (eller igår) så gick jag och Nina och la oss klockan 5 (eller vi somnade då). och vi sov till halv 1 för att mamma ringde och sa att hon skulle hämta mig, så då fick jag kliva upp och packa mina saker och fara.


När jag kom hem så hade vi främmande av Maja, Fredrik och MELKER (dom vi köpte Meya av) och dom for ganska nyss hem eller strax efter 12 tror jag de var. Vi gjorde inte så mycket förutom att jag, Maja och mamma for upp på Solbacken, såg hockeyn på TVn, åt middag och såg lite mer på tv och pratade. 


Imorgon (senare idag) så ska jag kanske till kyrkan, och sen så har jag fotbollsträning! sen efter de så vet jag inte vad jag ska göra, men det får vi väll se då. Men ni får ha det bra så ska jag försöka skriva senare /Louise

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards