louiseulander

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Louise Ulander - 11 november 2010 22:43

Jag vet att jag inte skrev igår, men det är för jag inte haft tid osv. Men jag kan berätta om vad jag har gjort idag för jag kom typ inte ihåg vad jag gjorde igår (a) men idag var det skola inte så farligt, ska jag erkänna så gillar jag typ skolan, eller det är inte att man suckar över att det var skola imorgon (okej, det händer väll men inte så ofta) men jag har inte så mycket emot den. Och efter skolan gjorde jag läxa (spanska och engelska) sen efter läxan gick jag och la mig.Slutpratat om de nu la sig gubbe i min säng också intresseklubben antecknar! men nu ska jag sova för jag ska upp före sju imorgon.Jag tänkte nyss på att typ alla mina inlägg är likadana. Jag skriver typ alltid "idag har jag varit på skolan och när jag kom hem gjorde jag läxa hejdå" typ men vad till ni att jag ska skriva om? Vill ni att jag ska ha en frågestund? Jag till veta vad ni till att jag ska skriva om och vad ni till läsa:)Men nu ska jag sova.Tjingeling

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards