louiseulander

Alla inlägg under november 2010

Av Louise Ulander - 6 november 2010 02:39

jag och nina håller på med en header till mig, så bloggen kan se lite konstig ut

Av Louise Ulander - 6 november 2010 01:22

okej, nu ska jag börja om att blogga, happyface;)?


men idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag for till Nina. När jag kom så gick vi typ direkt till coop och köpte godis (jag ska sova här) och sen gick vi till staoil och hyrde en film. Vi hyrde The Bounty Hunter. Den var väl ganska bra förutom att jag typ hade sätt den förut, eller jag hade typ sett den  på TV förr men det var längesen och jag kände igen det mesta, men jag kom inte ihåg vad som skulle hända:]

men jag kanske lägger upp bilder imorgon eller senare inatt;)


aja nu ska jag sluta skriva innan det blir allt för flummigt, men ni får ha det bra så länge,! /Louise


och btw, det här är mitt 29 inlägg på bloggen ;D

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards